ДНЗ № 34 «Тополька» був побудований у 1972 році МО СРСР, мав відомче підпорядкування. З дня відкриття у закладі функціонувало 12 груп. Цей заклад чудово вписався в інфраструктуру мікрорайону Раково й одразу ж завоював прихильність батьків і дітей. У період реорганізації цей заклад було передано в міську комунальну власність. У зв’язку зі зменшенням дітей було закрито групи, але з’явилась можливість обладнати в кожній групі спальні, які до того були відсутні.
Дошкільний заклад зазнав великих позитивних змін. З’явились затишні чудові кабінети, такі як ізостудія, фізкультурний зал, фіз.кабінет, кабінет психолога.
З 1972 -1986 – садочком керує Глєбова Римма Іванівна.
З 1987 – 1997 – садочок очолює Тимошенко Валентина Никифорівна
З 1998 – 2016 – керівником є Косинець Світлана Трохимівна
З 2016 року на посаду завідувача призначено Сас Ірину Вікторівну, педагогічний стаж 8 років, за фахом - магістр дошкільної освіти, викладач дошкільної педагогіки, психології та фахових методик.
В закладі на даний час працює близько 60 чоловік. З них 30 – педагогічні працівники: 1 вихователь-методист, практичний психолог, 2 вчителя логопеда, 2 музичних керівника 1 інструктор з фізичної культури, 20 вихователів, 3 керівники гуртків. 3 педагогічних працівника мають ІІ категорію, 2 – І категорію, 3 чоловіка – вищу категорію, 1 чоловік має педагогічне звання. Душко Наталія Володимирівна, Шевчук Оксана Григорівна, Габінет Ніна Михайлівна, Казмірук Світлана Михайлівна відзначені грамотами Управління освіти.
З 2016 року у ДНЗ закрилась прогулянкова група і на даний період функціонує 10 груп. Списковий склад вихованців становить близько 270 дітей.
Пріоритетними завданнями роботи закладу є:
- надання якісної освіти;
- визнання самоцінності дошкільного дитинства, створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, набуття різних видів компетенцій;
- орагнізація навчально-виховного процесу, як системи, що раціонально поєднує інтелектуальний, духовний, правовий розвиток та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільників, починаючи з раннього дитинства;
- забезпечення інтеграції родинного та суспільного виховання